onsdag 17 juni 2009

sommarpåse lyx

Idag hade en glad överraskning kommit med posten, nämligen min sommarpåse från min hemliga kompis. Påsen innehöll lite gott att äta som choklad, lakrits, lakritschoklad och pannacotta. Till höstmörkret fick jag tre doftande ljus och ett anteckningsblock. Böckerna som var med var en samlingsbok om de mest kända klassikerna nämligen 80 romaner för dig som har bråttom av Henrik Lange. Den andra boken heter Sista kulan spara jag åt grannen av Fausta Marianovic och den ser jag verkligen fram emot att få läsa.

Jag tackar min hemliga kompis det varmaste och vill säga att jag är helnöjd med min sommarpåse. Kram!

4 kommentarer:

  1. tack för ditt svar i min blogg, att diskutera varför man läser är så viktigt när man är en läsande person tycker jag! Åh, har kollat lite i din blogg (som jag inte visste om förrän nu) och ser att du också gillar M. Duras, härligt! hon är fantastisk, vill egentligen läsa massor av henne men sparar lite på det eftersom hon är död och det inte kommer fler böcker. läste älskaren förra veckan och blev frälst (men gillade även Halv elva en sommarkväll). Vilka fler har du läst av henne?

    SvaraRadera
  2. Mmm, den där påsen såg inte fel ut! Undrar om någon kommer att skicka en sådan till mig också. Så länge jag väntar på den påsen ska jag försöka börja blogga här : http://boktipsbloggen-nilla.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Jag kom på att jag har ju inte avslöjat mig än! (Om jag inte råkat göra det i ett annat inlägg och glömt bort det...) Det är iallafall jag som skickade din påse och det var skönt att höra att du är nöjd! :) Hoppas sommaren är och kommer fortsätta vara bra!

    SvaraRadera
  4. Tackar för påsen och är glad att jag vet vem du är nu.

    SvaraRadera