söndag 13 september 2009

det första pocket och prassel paketet

När jag kom hem från jobbet i torsdag låg mitt första paket i pocket och prassel och väntade på köksbordet. Min hemliga bloogvän hade satsat på chokladtema eftersom boken heter Pappa Pralin. Jag älskar choklad och blev glatt överraskad över inehållet. Boken har jag inte läst och inte hört talas om så det är spännande att få tillfälle till nya bekantskaper inom den litterära världen. Marsipanbitarna var det bästa eftersom det är stora favoriter.

Tack till min bloggkompis.

2 kommentarer:

  1. Vad bra att det kom fram ordentligt! Misstänkte att choklad var ett säkert kort, skönt att jag hade rätt. Nästa gång tror jag minsann att det blir en helt annan typ bok, jag har redan börjat klura... / Bokvännen

    SvaraRadera
  2. Åh, Anton Bergs marsipanbröd är sååå goda!

    SvaraRadera