tisdag 13 oktober 2009

pocket och prassel paket 2

Igår kom mitt andra paket. Denna gång var temat mat och ekologiskt. En kokbok med recept på vegetariska måltider som passar mig bra. Till det fick jag peppar och ekologisk buljong. Boken blev en kärlekshistoria. Godiset är ekologiskt och redan uppätet. Den röda plastgrejen är en liten manick som går att skala vitlök med.

Tusen tack till min hemliga bloggvän. Jag blev mycket glad och tycker paketet är precis riktat till mig och mina önskemål. TACK!

5 kommentarer:

  1. Vad härligt att du tyckte om det, det gör mig glad! Trevlig läsning! / Bokvännen

    SvaraRadera
  2. Nu är det läge att börja snickra på det sista paketet. Några särskilda önskemål? Om inte undrar jag om du läst något av Johanna Nilsson och i så fall vad? / Bokvännen

    SvaraRadera
  3. Jag har inte läst något av Johanna Nilsson. Ser fram emot nästa paket. :-)

    SvaraRadera
  4. Så bra. Min absolut favorit av henne, Konsten att vara Ela, verkar inte gå att få tag på och har dessutom försvunnit ur min bokhylla, men jag tror att paketet blir bra även den här gången!
    / Bokvännen

    SvaraRadera